wtorek, 2 lipca 2013

Podsumowanie miesiąca - czerwiec.

Nareszcie wakacje! Jak się z tym czujecie? Macie jakieś książkowe plany? Ja chcę przeczytać tyle książek, ile dam radę i cieszyć się wolnym czasem.

W czerwcu przeczytałam 7 książek, to o jedną więcej niż w maju. 2443 stron za mną, czyli 81,4 dziennie. Jestem z tego wyniku zadowolona, ale chciałabym go poprawić. Mam nadzieję, że w lipcu przeczytam więcej niż siedem książek.

(Kolejność książek - ocena, później chronologia)
  1. "Złodziejka książek" - 9,5/10 (recenzja) - 496 str.
  2. "Baśniarz" - 8,5/10 (recenzja) - 400 str.
  3. "Brudnopis" - 8/10 (recenzja) - 368 str. 
  4. "Gwiazd naszych wina" - 7/10 (recenzja) - 312 str.
  5. "Pan Poniedziałek" - 6/10 (recenzja) - 306 - 102 = 204 str. (102 str. przeczytane w maju)
  6. "Istoty Ciemności" - 6/10 (recenzja) - 486 str. 
  7. "Sen" - 3,5/10 (recenzja) - 177 str.
Najlepsza książka czerwca - "Złodziejka książek"
Najgorsza książka czerwca - "Sen"

Najdłuższa książka czerwca - "Złodziejka książek"
Najkrótsza książka czerwca - "Sen"

Największe odkrycie - "Złodziejka książek", "Brudnopis"
Największe rozczarowanie - "Gwiazd naszych wina", "Istoty Ciemności", "Sen"

Dołączyłam do wyzwania:
czytam fantastykę

Z czerwca jestem zadowolona, ale wiem, że lipiec będzie jeszcze lepszy. Trzymajcie za mnie kciuki, bo... mam zamiar przeczytać dziewięć bądź dziesięć książek! Może być trudno, ale się postaram.

8 komentarzy:

  1. Całkiem niezłe wyniki! Gratuluję i oby było jeszcze lepiej :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Obyś w lipcu przeczytała więcej książek ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie się osobiście "Sen" bardzo podobał, podobnie jak dwie jego następne części.
    Gratuluję wyniku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma inne gusta :)
      Dziękuję bardzo :)

      Pozdrawiam

      Usuń
  4. Tak samo mam 7 książek, ale mniej stron. "GWN" też przeczytałam i nie wydawała mi się tak dobra jak innym. Widzę, że Ciebie też trochę rozczarowała :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogłaby być nieco lepsza, przyznaję ;)

      Pozdrawiam

      Usuń

Dziękuję Wam za wszystkie komentarze! Każdy z nich jest dla mnie niesamowicie ważny, podnosi mnie na duchu i motywuje do dalszej pracy :)

Byłabym bardzo wdzięczna, gdybyście nie zostawiali mi spamu i nie wyzywali nikogo. Jeśli zauważycie błąd - piszcie śmiało! Nie bójcie się krytykować - wszystkie uwagi przyjmuję i czerpię z nich naukę.