niedziela, 2 czerwca 2013

Stosik, czyli moja wyprawa do biblioteki.

No cóż... Byłam w bibliotece. I... nie mogłam się powstrzymać. I... musiałam odłożyć aż trzy, żeby zmieścić się w limicie... I... tak to teraz wygląda:


  1. "Pan Poniedziałek" - Garth Nix - jest to jedyna książka, którą sama posiadam i którą już wcześniej zaczęłam czytać.
  2. "Sen" - Lisa McMann
  3. "Złodziejka książek" - Markus Zusak
  4. "Istoty Ciemności" - Kami Garcia, Margaret Stohl
  5. "Baśniarz" - Antonia Michaelis
Jak widzicie, przepadłam w tej bibliotece. Nie moja wina! Nie mogłam wyjść stamtąd z pustymi rękoma, to wręcz niewykonalne! Miałam nadzieję, że najpierw przeczytam wszystkie swoje książki, ale... Bywa. Większość z was pewnie mnie rozumie.

W czerwcu zdąże pewnie przeczytać jeszcze "Gwiazd naszych wina". Nie mogę się doczekać :)

A wy, znaleźliście tu coś dla siebie?

12 komentarzy:

  1. "Złodziejkę książek" czytałam kilka lat temu i wtedy zrobiła na mnie bardzo dobre wrażenie. Czekam na jej recenzje :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem pozytywnie nastawiona do tej książki, sądzę, że mnie zaciekawi :)

      Usuń
  2. Cieszę się, że zdecydowałaś się przystąpić do organizowanego przeze mnie wyzwania czytelniczego "Czytam Fantastykę". Życzę wielu interesujących lektur oraz powodzenia :)
    Pozdrawiam
    Miłośniczka Książek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również się cieszę :) Dziękuję :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Za "Sen" kiedyś się zabiorę, reszta jakoś do mnie nie przemawia, aczkolwiek może mnie zachęcisz? :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Skąd ja to znam! Szkoda, że w bibliotece zwykle można wypożyczyć tylko 5 książek...
    Czekam na recenzję "Baśniarza", sama w końcu także powinnam się za niego zabrać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W bibliotece, w której byłam, jest kilka działów. Łącznie można wypożyczyć osiem książek, a ponieważ moja mama nie zabrała mej karty, a sama wypożyczyła cztery, skończyło się na tym.

      Usuń
  5. jak chcesz coś długiego.... Wybierz Atramentową serię ( Atramentowa : serce, krew, śmierć) Jest dość długa i piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cóż.. Ja bardzo polecam ,,Wiedźma.pl''- Ewa Białołęcka i ,,Anioł''- L.A. Weatherly ;]
    Są to książki które mogę czytać wielokrotnie i nie nudzą się.! ;]
    __________________

    Zapraszam:
    http://cynamonowakolysanka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczę, może sięgnę. Dziękuję za propozycję :)

      Usuń

Dziękuję Wam za wszystkie komentarze! Każdy z nich jest dla mnie niesamowicie ważny, podnosi mnie na duchu i motywuje do dalszej pracy :)

Byłabym bardzo wdzięczna, gdybyście nie zostawiali mi spamu i nie wyzywali nikogo. Jeśli zauważycie błąd - piszcie śmiało! Nie bójcie się krytykować - wszystkie uwagi przyjmuję i czerpię z nich naukę.