sobota, 9 listopada 2013

Dodatkowy stosik.

Zaczął się listopad, zimny listopad, czas, gdy chce się tylko schować pod kocem, z kubkiem gorącej herbaty i z dobrą powieścią. Mam nadzieję, że miesiąc ten będzie dla Roue udany - przeczyta wiele świetnych książek, a i szkoła nie będzie się jej dawać we znaki.
Jak wiecie ostatnio dodałam ogromny stosik urodzinowy. Jednak przybyło do mnie kilka kolejnych książek, za które zabiorę się w pierwszej kolejności. I chciałabym je wam zaprezentować.
Tytułów nie jest dużo, wszystkie są interesujące i intrygujące. Mam nadzieję, że każda z nich da mi wiele przyjemności.



  1. Wielki Marsz, Stephen King - nieco spóźniony prezent, druga książka Kinga :)
  2. Gniew króla, Fiona McIntosh - ostatnia część Trylogii Valisarów, kupione za bon do Empika :)
  3. Szatan z siódmej klasy, Kornel Makuszyński - z biblioteki, lektura (RECENZJA)
  4. Charlie, Stephen Chbosky - z biblioteki, przeczytane. Ta książka jest niesamowita...
  5. Między niebem a ziemią, James F. Twyman - od wydawnictwa Illuminatio
  6. Życie, podręcznik sztuki przetrwania, Łukasz Miszewski - jw.
Kolejność jest mniej więcej ustalona. Po przeczytaniu czterech powieści u samego dołu zabiorę się za Wielki Marsz Kinga. Znacie tę powieść? Polecacie? A może widzicie inną książkę, którą przeczytaliście/chcecie przeczytać, która was ciekawi? Piszcie!

27 komentarzy:

  1. Piękny stosik, ale ja nie widzę nic specjalnego dla siebie, więc czekam na recenzje, może jakaś książka mnie zaciekawi. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdaje się, że fajny stosik, lecz nic z tego nie czytałam. Jednakże życzę miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  3. Serię Fiony McIntosh mam w planach i to tych pilniejszych :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy książka "Między niebem a ziemią" ma coś wspólnego z filmem z R. Williamsem o tym samym tytule?

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również "Charliego" uwielbiam, głęboko zapadł w mojej pamięci i na pewno jeszcze kilka razy wrócę do tej pozycji. Film również jest genialny, zwłaszcza soundtrack.

    OdpowiedzUsuń
  6. Polecam "Wielki marsz" Kinga, wbija w fotel. Do dzisiaj mam dreszcze jak pomyślę o tej historii.

    OdpowiedzUsuń
  7. Raczej nic dla siebie nie znalazłam, ale życzę Ci przyjemnej lektury! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba tym razem nic dla mnie.. Miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Może kiedyś przeczytam 'Charie'go' :)
    Życzę Ci przyjemnego zatopienia się w lekturze :)

    weronine-library.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. "Charlie" czeka na półce, ale skoro jest taki dobry, to na pewno niedługo zacznę czytać :) Czytałam jeszcze "Szatana...", ale to już dawno było :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Kinga bym podebrała :)
    Przyjemnego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam ochotę na ,,Wielki marsz'' chociaż ostatnio nieco się obraziłam na twórczość Kinga, gdyż zmęczyło mnie to jego charakterystyczne wodolejstwo, ale mimo to i tak nadal ciągnie mnie do jego książek.

    OdpowiedzUsuń
  13. "Gniew króla" i "Wielki marsz" chętnie bym przeczytała :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Charliego, upiłam koleżance na urodziny, ona była zachwycona a mi się nie podobała ta książka ;p

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem ciekawa "Charlie", więc czekam głównie na recenzję tej książki ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wielki Marsz - dla mnie genialna. Jeśli chcesz, możesz spojrzeć na moją recenzję :)
    http://nostalgia-stron.blogspot.com/2013/05/wielki-marsz-richard-bachman-s-king.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Nic nie kojarzę, miłej lektury:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Witaj, Roue. :) Zazdroszczę zwłaszcza Kinga, bardzo chciałabym przeczytać tę powieść.
    A "Szatan z 7 klasy" to jedna ze znienawidzonych przeze mnie lektur. ;)

    Niemniej miłej lektury życzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. "Wielki Marsz" to rewelacyjna książka. Zazdroszczę! Czytałam, ale pożyczoną, muszę ją kiedyś kupić!

    OdpowiedzUsuń
  20. Zacny stosik - przypomniałaś mi o tym, że mam w planach "Wielki marsz" w swoim wyzwaniu z Kingiem - czeka na półce.

    OdpowiedzUsuń
  21. żadnej z tych książek nie czytałam, niemniej życzę chwil mile spędzonych podczas lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie czytałam "Wielkiego marszu", bo nie lubię Kinga ;)
    Życzę miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  23. Żadnej z tych książek nie miałam okazji przeczytać. Życzę miłej lektury!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajny stos! Ciekawi mnie książka King'a, bo jeszcze tego autora nic nie czytałam.

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładny stosik :) Jestem pierwszy raz u Ciebie na blogu i muszę przyznać, że bardzo mi się podoba :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Najbardziej ze stosiku interesuje mnie King, bo choć widziałam kilka adaptacji filmowych jego powieści, to nie przeczytałam ani jednej - czas zacząć.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za wszystkie komentarze! Każdy z nich jest dla mnie niesamowicie ważny, podnosi mnie na duchu i motywuje do dalszej pracy :)

Byłabym bardzo wdzięczna, gdybyście nie zostawiali mi spamu i nie wyzywali nikogo. Jeśli zauważycie błąd - piszcie śmiało! Nie bójcie się krytykować - wszystkie uwagi przyjmuję i czerpię z nich naukę.