wtorek, 30 kwietnia 2013

Podsumowanie miesiąca - kwiecień.

Nawet nie wiedziałam, że ten miesiąc tak szybko się skończył. Nadchodzi maj! Powiem wam, że mi ten miesiąc przeleciał bardzo szybko...

No cóż, do rzeczy! Oto podsumowanie kwietnia...

W kwietniu przeczytałam 7 książek i trochę stron "Olivera Twista". A dokładnie (do teraz, bo dzisiaj pewnie jeszcze poczytam) 130.
W tym miesiącu przeczytałam więc dokładnie 2800 stron, 93,4 stron dziennie.

(Kolejność książek - ocena, później chronologia)
  1. "Delirium" - 8,5/10 (recenzja
  2. "Piękne Istoty" - 8/10 (recenzja
  3. "Przez burze ognia" - 8/10 (recenzja)
  4. "Świat wampirów" - 7/10 (recenzja)
  5. "McDusia" - 7/10 (recenzja)
  6. "Osobliwy dom pani Peregrine" - 7/10 (recenzja)
  7. "Wampiry z Morganville" (Księga 1) - 6,5/10 (recenzja)
Najlepsza książka kwietnia - "Delirium".
Najgorsza książka kwietnia - "Wampiry z Morganville" (Księga 1)

Nie mam pojęcia, czy do ocen zgodzicie się ze mną. Może którąś książkę sami przeczytaliście (a jestem pewna, że tak)?

Która z recenzji, jeśli którąś przeczytaliście, podobała wam się najbardziej? Pod koniec roku zamierzam zrobić notkę zawierającą spis najlepszych moich recenzji. Głosować na każdą recenzję (ale tylko w danym miesiącu!) można w "podsumowaniu miesiąca", w komentarzu (najlepsza zostanie tylko jedna!). Głosujcie!

8 komentarzy:

  1. Ładny wynik, a i oceny dosyć wysokie, tak więc miesiąc udany :) Przeczytałbym "Osobliwy dom pani Peregrine", kilka osób gorąco polecało, u Ciebie też niezła nota :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Tak, według mnie to aż zadziwiająco wysokie oceny i udany miesiąc.
      Dziękuję raz jeszcze :) Ten pomysł, na "najlepsze recenzje miesiąca" naszedł mnie niespodziewanie przy pisaniu podsumowania, ale wydał mi się... nie aż taki zły.

      Usuń
  2. łał.. ja na miesiąc czytam jakieś 4 książki oO nigdy nie mam czasu ;D a ty 7 - robi wrażenie + zazdroszczę xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Cztery to też niezły wynik :)

      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Znam wszystkie książki :) Niestety nie przeczytałam, bo nie mam zbytnio czasu, zazdroszczę tym którzy go mają ;*

    Zapraszam do mnie: http://the-pretty-little-secrets.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakbyś miała ochotę na przeczytanie, to życzę ci jak najlepiej :)

      Z chęcią zajrzę w wolnej chwili :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  4. Czytałam "McDusię", ale jest moim zdaniem gorsza od poprzedniczek. Musisz sięgnąć po pozostałe części ;)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapewne sięgnę, dziękuję za zachętę :)

      Pozdrawiam

      Usuń

Dziękuję Wam za wszystkie komentarze! Każdy z nich jest dla mnie niesamowicie ważny, podnosi mnie na duchu i motywuje do dalszej pracy :)

Byłabym bardzo wdzięczna, gdybyście nie zostawiali mi spamu i nie wyzywali nikogo. Jeśli zauważycie błąd - piszcie śmiało! Nie bójcie się krytykować - wszystkie uwagi przyjmuję i czerpię z nich naukę.